Bine ati venit!

Am venit sa coloram lumea...nu lasati totul sa fie alb-negru

vineri, 25 iunie 2010

Scrisoare...

Nu va iert...nu va iert pentru ca m-ati aruncat in gura lupilor fara nici un sprijin.M-ati lasat singur intr-o lume mare si rece in care nimeni nu imi era prieten. O lume neagra si pustie in care totul are gust amar de gri si gust de pustiu...M-ati aruncat ca pe o carpa si acum, acum imi cereti diamante...de parca in noroi gaseam diamante...Si tot voi sunteti nemultumiti , nemultumiti ca nu am radacini si nu fac fructe pretioase pe care lumea sa se inghesiue sa le cumpere. E drept , nu v-am spus multe...si asta poate nu v-a lasat sa ma intelegeti dar , tot de la voi am invatat sa tac...sa tac si sa merg chiar si ranit mai departe...voi m-ati invatat ce este o piatra si cum e sa fii inghetat...voi mi-ati dat nepasarea si nedumerirea...spiritul pagan, nemultumirea...voi mi-at dat toate erorile si toate lucrurile rele. Da , si tot voi m-ati trimis la foame, intuneric , rau, la bola si la decadere...si de la voi am toate defectele ...Sunt ca o piatra macinata si roasa de ape, si inca indur..si as vrea sa va spun tot dar nu pot pentru ca nu am cui...sunt sigur ca nu m-ati intelege...voi nu stiti...la VOI a fost altfel. Si acum inca mai cuget , nu stiu daca sa va urasc sau sa imi fie mila....Dar totusi ....cred...ca ...va urasc....

3 comentarii:

  1. aoleo, asta ce mai e? iar vrei sa ma sperii? las ca vin ele vremuri si mai bune. cum le-am aprecia altfel?

    RăspundețiȘtergere
  2. Anca, toti avem fel de fel de trairi, daca le strangem in noi explodam la un moment dat...simt o usurare cand le scriu...ma mai descarc de ele..nu te speria

    RăspundețiȘtergere
  3. Descarca, lasa totul sa curga, dupa fiecare cuvant scris te vei simti mai usor. Cuvintele tale sunt ca niste pumni gata sa nimiceasca.

    RăspundețiȘtergere