Bine ati venit!

Am venit sa coloram lumea...nu lasati totul sa fie alb-negru

marți, 15 iunie 2010

Asa da asa

As vrea sa imi ver scuze pentru preferintele mele muzicale , dar nu sunt tipul de om cu regrete :)
Asa ca , pe langa :beethoven , mozzart , tchaikovski, chopin , guns and roses , queen , iron maiden , disturbed ...si multe alte formatii se melodii ciudata...ascult si parazitii...care au scos un super album...Nu am simtit Craciunul trecul.Acum e craciunul meu!!!Azi sunt fericit ....asta mai rar o spun

7 comentarii:

  1. hm, parazitii? chiar? zau? :)) lasa mai florine ca nu toata lumea e la fel. eu una sunt ciudata familiei cu preferintele mele muzicale. de gustibus... ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. :) da, dar nu stiu de ce , parca vorbeam de un subiect tabu :) nimeni nu vroia sa auda despre asta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. eh, si tu acuma... adevarul este ca parazitii sunt un pic cam ciudatei. si pusi pe rele la versuri ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) sunt amuzanti .am ras 2 zile singur pe strada , acasa , la job:))

    RăspundețiȘtergere
  5. mda, sunt amuzanti dacanu te simti vizat. mai, bine ca esti vesel ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place mult ultimul album de la Parazitii :)

    RăspundețiȘtergere
  7. alexandra, daca mai gasim inca 2-3 dam party

    RăspundețiȘtergere